הדפסה על כוסות חד פעמיות

כוסות חד פעמיות ממותגות – ללא מגבלה של עיצוב / צבע / גרפיקה

COSOT | מביאה חדשנות לתחום הכוסות החד פעמיות הממותגות. כוסות חד פעמיות עם הדפסה ללא מגבלה של עיצוב / צבע / גרפיקה ובאותו מחיר. אנחנו מאתגרים אתכם ליצור עיצובים שיעשו יותר מאשר "לקשט" את הכוסות.

על ידי הדפסה על כוסות חד פעמיות, ניתן להעביר מיתוג, אבל עם קצת יצירתיות ניתן לעשות הרבה יותר. חשפו את הערך של שטח הפרסום על גבי הכוס מעבר לכלי השתיה שהיא מספקת.

אנו מייצרים מוצר אשר מקבל תו תקן בריאות על כלל מרכיביו, לשימוש במזון על ידי מנגנוני התקינה האירופאיים. תקינה זו באה להבטיח מוצר מצוין ללא תופעות לוואי וללא סיכון בריאותי אשר נפוצים בתעשיית הדפוס כאשר משתמשים בחומרים ושיטות הדפסה ללא תקינה למזון בהתאם לדרישות – מבחינתנו אין מקום לפשרות – אנו ממליצים לכם לפעול דומה.

COSOT | מייצרת את הכוסות החד פעמיות בתהליך מלא כאן בישראל. החלטה עסקית זו נובעת גם מהרצון לשמור על תעשיה כחול/לבן ועל שילוב החדשנות אל תוך התעשיה הקיימת.

מעבר לכלל היתרונות של COSOT, היתרון הבולט הוא ביכולת לייצר כוסות על פי עיצוב נתון גם בכמויות קטנות – החל מ-1000 יחידות ומעלה כאשר אנו פועלים לשמור על מחיר תחרותי במיוחד, ביחוד כאשר כמות הכוסות הולכת וגדלה. יתרון משמעותי חשוב נוסף הוא היכולת לשלב מספר עיצובים שונים באותה הזמנה (שאל את נציג השירות).

אנו מתחייבים למחיר תחרותי במיוחד – הדפסה על כוסות חד פעמיות איכותיות מאד, ללא מגבלה של צבעים, ללא עלות גלופות, חזקות ועבות במיוחד – לא עוד כוס נמעכת, אלא כוס חד פעמית ממותגת, איכותית, אמיתית, עבה עם נוכחות !

COSOT | הדפסה על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

מה היתרונות של כוסות ממותגות כאמצעי פרסום?

אין כיום הרבה אמצעי פרסום אשר עובדים ומביאים תוצאות וזאת מכיוון שהציבור עייף מפרסומות. אז איזה אמצעי פרסום תמיד עובד ומביא תוצאות ולא רק זאת אלא שהוא גם מאוד זול יחסית? כוסות ממותגות. כוס ממותגת אשר נמצאת במטבח היא דבר אשר עושים בו שימוש יומיומי וכל אימת שעושים בו שימוש הוא מפרסם את העסק שלכם.
אתם צריכים לדעת כי זה מאוד זול באופן יחסי למתג כוסות וזה מביא תוצאות מעולות. כוס היא דבר מאוד שימושי ולמעשה כל יום משתמשים בה מספר פעמים וזה יתרון גדול לכל מי שרוצה לפרסם עם כוסות. לא רק זאת אלא שאם הכוס היא במקום ציבורי (למשל מטבח של חברת הייטק) רואים את הפרסום עליה לא רק הבעלים שלה אלא גם כל מי שעובד עמו וכך אתם יכולים להגיע לאלפי אנשים בהשקעה זעומה.

הזמנת כוסות ממותגות

אם אתם מחליטים ללכת על האופציה של כוסות ממותגות אתם צריכים להבטיח כי הכוסות תהיינה ברמה הגבוהה ביותר שיש מכיוון שזה השם הטוב של החברה שלכם אשר נמצא בסיכון.
אם הכוס תישבר כאשר נמזוג אליה מים חמים או אם הכוס תתעוות הלקוח יקשר זאת לחברה שלכם. לכן שימו לב טוב טוב איפה אתם ממתגים את הכוסות וודאו כי זה עסק מעולה שאפשר לסמוך עליו. כדאי גם לברר כמה ההדפסה והקנייה של הכוסות תעלה וזאת בכדי להבין כמה נשלם עליהן. כדאי גם לוודא כי הלוגו על הכוס הוא ברמה גבוהה ולכן אנו מציעים לכם להזמין כוס לניסיון כדאי לראות איך היא יוצאת.

על אילו עוד מוצרים כדאי לי להדפיס בכדי לפרסם את העסק שלי?

החברה מתמחה בהדפסה על מגוון רחב של מוצרי קפה, החל מכוסות חד-פעמיות, מארזים לקפה, מכסים וכלה באביזרי קפה משלימים כמו בוחשנים במגוון סוגים. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב והתאמה אישית, וכן שירותי ייעוץ מקצועי לבחירת הפתרון המתאים ביותר עבור העסק שלכם.

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות