כוסות חד פעמיות ללא גלופות
ייצור כוסות חד פעמיות, הינו תהליך ארוך יחסית בעולם הדפוס, ובטח כיום כאשר הנוכחות של הדפסה הדיגטלית תופסת יותר ויותר דומיננטיות (הערה חשובה – אין להשתמש בהדפסה דיגיטלית בהדפסת כוסות – שיטת ההדפסה רעילה ופסולה לשימוש במוצרים הקשורים למזון).
כמו בכל תחום הדפוס, גם בייצור כוסות חד פעמיות ממותגות, השוק עובר עדכונים על מנת להשיג מוצר קצה משובח יותר ובעלויות נמוכות יותר. אחת המהפכות הגדולות בתחום הינה המקפצה להדפסה ללא שימוש בגלופות.
שיטת הגלופות הינה עדיין השיטה הנפוצה ביותר בתחום אשר מצרכיה מאיתנו לייצר גלופה עבור כל גוון או צבע בהדפסה כלומר עבור הדפסה של לוגו המכיל 4 צבעים, נצטרך להשתמש ב4 גלופות, כל אחת מהן תדפיס את הצבע המיועד לה.
בנוסף, שיטת הגלופות מחייבת שימוש בפלטות אשר מוגבלות ברמת הרזולוציה אשר הן מסוגלות להדפיס, סוגיה משמעותית בימנו כאשר אנו רגילים ומצפים לאיכות הדפסה גבוהה משמעותית מבעבר.
אם נסכם, הלקוח המזמין כוסות חד פעמיות ממותגות ובוחר להדפיס באמצעות גלופות, יאלץ לשלם עבור ייצור הכוסות ובנוסף עבור כל גלופה בכל צבע -כלומר אם נניח ויש לוגו או עיצוב המכיל 4 צבעים, נאלץ לשלם על 4 גלופות שונות מעבר לעלות ייצור הכוסות.
קושי נוסף בשימוש בשיטת הגלופות המיושנת, הוא שנניח ובחרת בה, ויצרתם לעצמכם גלופות, אתם "תקועים" איתן. לייצר עיצוב חדש משמעות עלות חדשה של גלופות דבר שמקבע אותו ומאלץ אותנו להמנע מהתחדשות עיצובית וגרפית.
בעיה נוספת היא כאשר אנו מעונינם בכמות כוסות נמוכה יחסית, נניח 10,000 כוסות חד פעמיות, הרי שעלות הגלופות תיהיה גבוהה מסך עלות הכוסות ולכן הופך את כל הרעיון ללא כלכלי.
אז מה חדש ?
COSOT בתחילת דרכה, חיפשה לשנות משהו בבסיס המוצר על מנת לייצר מהפכה בשוק הזה. יצאנו לדרך כאשר אנו יוצאים מנקודת מוצא שהצפיה היא לדפוס איכותי יותר וברזולוציה מקסימלית ויחד עם זאת הפחתה משמעותית בעלות ההדפסה והיצור של הכוסות החד פעמיות הממותגות.
בנוסף, אנו רואים בכוסות החד פעמיות הממותגות, כלי שיווקי מדהים.יכולת העברת המסרים על גבי כוס חד פעמית פוטנציאלית ורעננה. ניתן להדפיס בכל צבע וברזולוציה עשירה במיוחד ללא מגבלה או עלויות נוספות, ולא פחות חשוב ניתן לעצב מחדש בכל פעם ללא תלות בגלופות מקובעות.
המהפכה
זו אכן מהפכה. אם ניתן לייצר כוסות חד פעמיות במחיר טוב יותר, וגם לקבל חופש עיצובי וגם לקבל מוצר איכותי הרבה מעל המוכר והקיים, הרי שיש לנו מהפכה בתחום הפרסום על כוסות חד פעמיות.
וזה לא הכל, כאשר מדובר בהזמנת כוסות בכמות בינונית ומעלה ( 50,000 יחי ומעלה), ניתן לשלב עיצובים שונים כבר באותה הזמנה. כדוגמה: 50,000 כוסות בחלוקה של 5 עיצובים שונים (5X10,000) – ללא שינוי בעלויות וללא מגבלות בדרך ( שאלו את נציג השירות)
COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות