מדוע כוסות ממותגות עדיפות על פני כל אמצעי פרסום אחר?
בעל עסק או מנהל של עסק כל הזמן צריכים לחשוב מחוץ לקופסא ולחשוב איך אפשר לשפר את התוצאות הכספיות של החברה. בתשעים אחוז מהמקרים התשובה
בעל עסק או מנהל של עסק כל הזמן צריכים לחשוב מחוץ לקופסא ולחשוב איך אפשר לשפר את התוצאות הכספיות של החברה. בתשעים אחוז מהמקרים התשובה
יש הרבה דברים המשפיעים על שורת הרווח של חברה מסוימת כמו תפעול, כוח אדם או מוצר מנצח. אך ללא ספק הדבר החשוב ביותר בהצלחת חברה
אם אתם מנהלים אתם חייבים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא וזה אומר שאתם צריכים לחשוב איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם ומשווקים את העסק שלכם.
עסק צריך כל הזמן לחשוב איך הוא משווק את עצמו, איך הוא מגיע ללקוחות חדשים ואיך הוא עושה זאת בזול אך בחכמה. לא נגזים אם
כאשר אנו נוקטים בפעולה עסקית אנו חייבים לחשוב מה היא נותנת לנו ומה הערך המוסף שלה לעסק שלנו. זה נכון כאשר אנו ממציאים מוצר חדש,
כל בעל עסק מתחבט בשאלה איך אפשר לפרסם את העסק שלו. מחד אנו לא רוצים להוציא כסף רב על הפרסום ומנגד אנו רוצים לקבל פרסום
מעטים האנשים בישראל אשר לא שותים קפה. למעשה קפה הוא חלק מן התרבות הישראלית וכל אחד שותה קפה גם אם זה קפה שונה. אז נכון
השאלה איך לפרסם את העסק שלכם היא שאלה מורכבת הדורשת מומחיות אדירה, מחד אנו צריכים לבלוט ומנגד אנו לא רוצים להוציא יתר על המידה במסע
ניהול עסק זו משימה מורכבת וקשה מאוד וכל בעל עסק צריך כל הזמן לחשוב איך הוא יכול להשתפר ולהיות טוב יותר. השיפור מגיע בדמות השגה
עסק שלא מפרסם הוא עסק שלא ישרוד הרבה זמן וזאת מכיוון שללא פרסום לא משיגים לקוחות חדשים ולא משמרים לקוחות קיימים. העניין הוא שיש המון